Thursday 19 January 2012

titip kasih.

assalamualaikum..

kabare? waras? huhu..yuni waras aje. tapi dalam hati hanya Tuhan saje yang tau.kenapa gitu? sebabnya yuni jeles tengok rumate yuni tengah kemaskemas diapunyabarang, jap lagi dia nak balek dah. maknanya yuni tinggal sorangsorang kat kolej bilik ni. abang yuni pun da selamat sampai kat kampung tu dengan kawan dia pagi tadi, alhamdulillah. abangpunyamakwe pulak maybe bertolak balek hari ni ataupun esok. yuni kesorangan lagi. :'( tapi nasib baikla UsayangI ade paper lagi, boleh teman yuni kat sini. tapi paper dia esok dah, 20hb. yuni plak 22hb, hukhuk.. yuni pun taktanya lagi UsayangI nak balek bila.

hari ni, 19hb.. maknanya tinggal lagi empathari yuni menetap kat sini. ececeee, macamla memang sini tempat tinggal yuni kan? ofcourse la takk, tapi shah alam ni da ibarat negeri ketiga yuni selepas kelantan dan pahang. hahaha..banyak gila kan? biasalaa, hidop seorang perantau. *okey, bajet je lebih.

fokus balek ye kawankawan..
dalam masa empathari ni la yuni kne fokus study. tapi masalahnye asyek dok mainmain je.. da last paper tu paper LAW, lagi la entah pape nak jawab nanti. Ya Allah, tolongla hambaMu ini. *aiii, ni la manusia, susah je baru mintak tolong kan? :/
dan dalam masa empathari ni jugakla yuni nak sangatsangat spend time gilagila dengan UsayangI. kenapa? sebab nanti yuni dah takdapat jumpa dia. takde la sedih sangat pun, sebulan je pun takdapat jumpa. *okeh.. yuni tipu, yuni bohong! seriously yuni sedih. takjumpa sehari pun da rindu gile, ni kan plak sebulan? :'(
tapi confirm la takdapat kan? kan UsayangI ade paper lagi, yuni pun ade jugak. memang takleh nak spend time sangatla kan?

yuni harap sangatsangat dalam masa sebulan nanti, takde pape pun yang terjadi antara kami. yuni taksanggup! alahai hatiii, kenapala macam ni? jangan terlalu sensitif sangat boleh tak? dok diamdiam je, otak pun same. jangan nak fikir bukanbukan. terima jelah, kalau dah jodoh tak kemana jugak kan? dan setiap rancangan Allah itu lebih baik dari apa yang kita rancang.

UsayangI.. janji ngan saya tau.

  •  awak kena jaga diri leklok.
  • jangan nak menggatal sana sini. dok umah je siapkan thesis tu, nanti dr.ting marah..
  • jangan lupakan saya tau. 
  • jangan dok nakalnakal. saya takde spy nak suh intip awak, tapi saya percayakan awak. jangan hancurkan kepercayaan saya tau.
  • nak g manamana gtau. saya pun sama. bukan nak suh awak buat report harihari, tapi sekurangkurangnya saya tau awak g mane, kua ngan sape. kalau pape jadi sape yg susah? yeee, family awak jugak..tapi saya pun turut sedih.
  • lastly..awak kena RINDU, SAYANG dan CINTAKAN saya sampai bilabila.

dahla, saya taknak pesan banyakbanyak. yang ni pun entah awak ingat ke tak.. ;)

lebiu.. wassalam.

No comments:

Post a Comment